Czy można zmierzyć efekty działań Employer Brandingowych?

Jak najbardziej. I choć zarówno PR-owcy jak i HR-owcy są niezbyt chętni by oceniać skutecznośc i efektywność działań, to jest to jak najbardziej możliwe. Mierniki takie jak ROI (return on investment czyli zwrot z inwestycji) czy ROE (return on expectations – zwrot oczekiwań) są stosowane najczęściej.

Tym samym obala się argument, że działania Employer Brandingowe dotykają sfery umiejętności, działań, projektów które trudno zmierzyć. Trudno – prawda, ale jest to możliwe.

Jeszcze w marcu br. przedstawię więcej informacji na temat rekomendowanych procedur mierzenia działań Employer Brandingowych.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: