Wizerunek głupcze!

Kiedy firmy zastanawiają sie nad tym, jakimi sposobami zagwarantować sobie sukces finansowy, rozważają wiele możliwości – nowe innowacyjne rozwiązania, agresywne formy promocji i komunikacji, a relatywnie rzadko zastanawiają się nad tym, w jaki sposób pozytywny wizerunek jest ważny w tym zakresie.

Wizerunek to nie tylko krótkotrwały blichtr, wygenerowany przez intensywne działania komunikacyjne – reklamowe, promocyjne, kampanie PR-owe, ale suma różnorodnych opinii osob, które stykają się z daną firmą: użytkownicy dóbr i usług, liderzy opinii, konkurenci, pracownicy, udziałowcy, założyciele czy sympatycy. Opinia większości jest decydująca.

Wpisy na tej stronie bedą odnosiły się właśnie do kwestii wizerunku – głównie wizerunku poracodawcy. Bądą omawiać zależności, wskazywać słabe strony procesów budowania wizerunku,  rekomendować wydarzenia, książki, artykuły i opisywać dobre praktyki. Stosując zasadę, że uczymy się przez całe życie – być może w ten sposób będzie można wymieniać opinie i proponować nowe rozwiązania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: